På plats i vår lägenhet.


Jag är lycklig.
Den är så fin.
Han är så fin,
min pojkvän.

Helgen har vart en av de bästa helgerna på länge.
I fredags satt vi i köket i den gamla lägenheten,
och bara snacka skit. Drack vin och umgicks.
De andra gick ut, jag och D fortsatte prata hela natten.
En helt perfekt fredag. Det är inte var dag man
sitter och dricker rödvin i köket i mysbyxor.
Lördagen jobbade jag, det var ett h-vete.
Kom hem, åt världens godaste mat.
Sen gick vi till gammelbyn, där var det skatetävling
och spelning
. Väldigt lyckat. Men det är banne mig
inte sommar längre. Frös ända in i benmärgen.
Ett glas vin och vänner och lördagen var fulländad.

Lycka att ha ett hem igen, vill hämta hit mina saker nu.
Kommer hem helgen efter denna helg. Saknar alla hemma.

Nu ska jag mysa i vår lägenhet.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, kom hem denna helg istället! Som jag behöver dig!! Jag behöver dig så himla mycket just nu men det är så svårt att få ihop det.. Kärlek!

2009-09-01 @ 15:43:22
Postat av: Karro

Ge oss bilder kvinna! :)

2009-09-01 @ 20:30:42
Postat av: Wiig

är det nu i helgen du kommer eller nästa? blir förvirrad :/ kanske kommer vara i sthlm i helgen. Vi måste höras! saknar dig!! puss

2009-09-02 @ 11:14:09
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0