Myskväll med Linn :)


Svängde förbi ica och handla med morötter, gurka och dipp.
Flukta förbi chiphyllan i min jakt på holidaydipp (på Linns bergäran)
Kunde inte låta bli att slänga ner en påse pistagenötter i korgen.
Ja, de kosta skjortan, men vafan det är inte myskväll + fredag
med Linn var dag. Catch-up och Grey's hela kvällen.
En perfekt fredag, alldeles lagom.
Laddat upp batterierna till morgondagen.
Då blir det fest så det står härliga till.

Mitt huvud har redan checkat ut,
så fruktamsvärt trist att jag insett det nu såhär i efterhand.
När jag redan tackat ja och börjat liksom. Men det kan inte hjälpas.
Jag tror på den nya vändningen och hoppas det
löser sig på bästa sätt (det sätt jag vill).

Ska försöka ha med mig kameran, så jag kan bjuda på lite bilder.
Blir liksom inte av, saknar min stulna/borttappade (fortfarande oklart) kamera.
Den var så fin, alldeles perfekt. Den passa min hand.
Min nya och jag, vi klickar liksom inte alls lika bra.
Men jag ska göra mitt bästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0