Loving you makes life worth living.


Once you know what love is,
you'll never let it go.


Jag saknar alla hemma.

Denna vecka har gått så sjukt fort.
Hoppas resten av augusti går lika fort,
vill bara flytta in i vår lägenhet.
Vill ha alla mina saker.
Min dator, min tv, min soffa.
Jag vet det är bara materiella ting.
Men ändå, jag vill bara att det ska kännas på riktigt.

Ikväll åker vi till Göteborg.
Ska på konfirmation, det va längesen jag va i kyrkan.
Eller nej nu ljög jag, Hugo döptes ju för inte så längsen.
Men jag vet inte, jag gillar inte riktigt kyrkor.
Eller det är väl kanske inte själva kyrkan,
mest allt som kommer med den.
Prästen och allt det där jesus, gud och hallelulja.
Jag kan inte riktigt ta det på allvar.

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag packa.
Hinna med att träffa Linn och Sara innan vi åker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0