Har fått jobb på Elixia!


All jobbångest är över! Så jävla gött!
Börjar på måndag, med uppläring och säljkurs.
Och sen ska jag börja på riktigt 1 september!
Jag är pepp!

Jag är så sjukt stolt över mig själv,
att jag faktiskt har tagit tag i jobbsökandet
helt själv. Och ska jobba med det jag vill.
Inte nåt jobb genom nån bemanningsfirma.
Äntligen ska jag jobba på ett träningscenter!

Vet att man inte ska tänka; tänk om.
Men. Tänk om jag inte åkt till Göteborg
och hälsat på Daniel när han kom hem
från Vancouver. Då hade vi inte blivit kära.
Då hade jag bott kvar i min etta i Nyköping,
hade pendlat som ett fån fram och tillbaka
till stockholm, till ett jobb som inte är jenny.
Nu ska jag flytta ihop med min kille
(som jag är upp över öronen kär i)
I en tvåa i Oslo, men världens finaste innergård.
En egen ytterdörr, känns som ett litet hus.
Ska jobba på en träningscenter med människor
som älskar och brinner för samma sak som mig.
Tänk vad snabba vändningar livet kan ta.
Är så glad att jag tog chansen, att jag släppte
allt och bara körde. För allt löser sig, det gör det alltid.
Det gäller bara att tro på det, att satsa.





Kommentarer
Postat av: Miranda

Det är ju underbart! Vad glad jag blir för din skull. Det kommer passa dig utmärkt. Hoppas du har det bra, det verkar ju som det! :)

2009-08-12 @ 19:01:33
Postat av: Anonym

Taack :) Ja det känns hur bra som helst! Jo allt är bra, saknar hemma lite. men kommer hem en sväng i slutet av aug/början av sept.

2009-08-12 @ 20:42:35
URL: http://detvackra.blogg.se/
Postat av: Sandy

Väldigt duktig tjej :D

2009-08-13 @ 11:01:23
Postat av: Anonym

Va roligt vännen!! GRATTIS!! Ses i veckan!! PUSS

2009-08-13 @ 23:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0