Finalmente Viernes!


Man kan inget annat än älska fredagar!
Iallafall när man är ledig hela helgen.

Jag är kluven, eller egentigen inte.
Är väl mest beroende.
Man måste ju ha en inkomst.
Men jag har lite bollar i luften,
lite grejer på G.
Det kan bli hur bra som helst,
och jag hoppas att det blir
som jag har tänkt mig.
Man måste hitta sin 'grej'
liksom. Vart man trivs bäst.
Man måste vara egoistisk
ibland
, så att man själv mår bra.

Nu ska jag ha en lugn kväll med Linn.
I morgon blir det tydligen fest,
inflyttningsfest. Blir säkert hur kul
som helst, och förhoppningsvis är
jag med pepp i morgon.
Nu ska jag NJUTA av helg!


Kommentarer
Postat av: josefin

ja men nu blir ja förvirrad.. hade inte linn inflyttnings fest förra veckan när vi inte va hemma? går nog ut en sväng ikväll. men de hindrar ju inte morgondagen förhoppningsvis.. vi får höras av något imorgon

2009-08-21 @ 20:19:40
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0