söndagsmåndag idag.


Måndag, men ändå så likt en söndag.
Efter träningen ringde m & p och fråga om jag skulle med ut på promenad.
Jag är ju inte den som bangar, så självklart tog jag på mig promenadskorna.
Gick ut till Arnö och hälsade på Linda, Micke & Hugo. Full fart, uppe och går
(med hjälp men ändå) Sen blev han trött så Linda följde oss halvvägs så han fick sova i vagnen.
Sen blev det kaffe hos m & p och efter det tog jag och mamma caben på en raggarrunda.
Tog en svängom till Willys och handla, sen tog vi rundan runt hamnen, och så genom stan.
Inte sol, men det är ändå vart ute. Rätt dött på stan, vad gör alla människor?

Nu är jag rastlös, göra något? Någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0