Helgens sammanfattning.



VÅR.

Fredagen spenderades på vallarna, med rosé, öl och picknick.
Winnerbäck, Hellström och tjejskvaller. Våren är ett faktum.
Halva gänget tackade för sig och jag & Maria satte oss på min
veranda och drack mer. Senare, med definitivt mer alkohol i
kroppen gav vi oss iväg mot krogarna. Kom varken in på
Tellus eller birgers (att vi inte ens försökte på birgers tänker
jag inte stå för) Har aldrig gillar och kommer aldrig gilla birges.
Anledningen till att vi inte kom in va inte, tro det eller ej, för att
vi var för påverkade. Utan för att insläppet hade stängt. Vi gick
då till Rockbaren, våldgästa ett gäng 18 åringar som mest
tyckte vi va gamla och störiga. De gick. Antagligen för att det
stängde, eller för att vi va så gamla.
Maria tvångsmata med mig med pizza och sen gick vi hem.

Lördagen åt jag & Maria frukost i solen på min veranda.
Lyssna på musik och det var ungefär då jag insåg;
fan jag är bakis..och ska på tatueringsmässa.
Bara att återställa kroppen med vätska och sen möta
upp Dessan, och hennes nya dude. Åkte rääääzerfart
till norrköping. Virra runt ett tag innan vi hitta rätt, folkets park.
All vätska jag lyckats få i mig dregglade jag bort. Sjukt
många dödssnygga tatuerade män!
Dreggel.
Kvällen blev lugn, en lugn tillställning hos therese.
Tjejerna gick till tellus och dansa bort natten,
Jag och Rebecca tog oss i kragen och gick hem och sov.


Jag tackar för en trevlig helg!
/jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0