Gnällspik och äckligt nöjd.


Usch på mig, va en sådan avskyvärd bitterfitta på tåget idag.
Kom två skolelever (jag gissar) som ville att man skulle fylla
i en undersökningsblankett. Men jag bara snäste av det stackars
oskyldiga små fröna! Jag skäms, jag har blivit något jag fasar!

Väl hemma, efter en onödigt jobbig cykeltur möttes jag av en fin veranda
som har utvecklas till något ännu finare än jag kunnat ana! Jag kommer
få den inhängnad liksom. Iallafall väggar på sidorna! Alltså det kommer
utan tvekan bli sommarens häng! Och jesuschrist jag kommer bli dödsbrun!!
Är sådär äcklig nöjd över att bo på storgatan, en halv minut från hm med en
megastor veranda och tillhörande väggar! Dessutom har jag bara en trappa
ner till gymmet, behöver liksom inte ens gå utanför porten. Det är löjigt bra.
Jag bor löjligt bra och det är inte ens en så farligt hög hyra.
Det är nu ni ska bli avundssjuka. 

Måste panik-packa! Bara skjuter på det, och nu går det inte att skjuta på det längre!
Eller jo..kommer skjuta på det till efter träningen..och eventuellt till efter promenaden med mamma.
Men sen är det o-skjutbart, för i morgonbitta måste umeå-väskan vara packad och redo för en galen helg :)

Nu; Pumpa lite  muskler.
/ jenny ♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0