Det här med att mobilblogga.


Ska ge det ett försök, kan ju va rätt kul.
Har ju ingen fungerande kamera nu,
vilket suger. Måste köpa mig en ny illa kvickt.
Min blev ju stulen (borttappad?) på juldan.

Dagen har vart fullspäckat, deklarationstider.
Och eftersom jag jobbar på företag som
pysslar med skatt så är det lite att styra med.
Tiden bara springer iväg, vilket iofs är bra.
Det gör det hela lite roligare liksom.

Svängde förbi m & p på vägen hem från tåget,
de bor ju precis vid tågstationen så blir inte
direkt nån omväg. De drar gärna till spanska
solkusten i morgon..i en vecka. svin.
Fick tacopaj, mycket uppskattat.
Fick även med mig en påse med mat,
'för det skulle ändå bli dåligt när vi är borta'.
Föräldrar är bra att ha.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är faktiskt riktigt enkelt när man väl lagt in sitt telefonnummer och läst på hur man gör. Går liksom i ett naffs:-)

2009-04-16 @ 20:39:45
URL: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0