me like you, big time.


07.18 tåget passar mig som handen i handsken.
Hinner med att träna innan tåget, och kommer (nästan) i tid :P
Blir 5-10 min över halv nio, detaljer! ingen fara, får flexa :)

Har gjort beställningar, bokat lunchresevationer, beställt tårta och levererat champange.
Nu ska jag ta hand om kundmappar och sen ska jag ut på ärenden. Varierande och roligt!

Nu är jag äntligen frisk! Så efter jobbet ska jag träna, antingen bodypump 16.30 om jag vill gå tidigare.
Annars blir det ett styrketräningspass. Men vore skönt att gå på pumpen för då hinner jag med 17.40 hem,
annars blir det liksom 18.40 och då är jag inte hemma förna åtta typ. Rätt sent, känner för att va hemma skapligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0