På sträckbänken.


Ska få svar om lägenheten idag, gissa om han drar ut på det. ehja.
Hoppashoppas, kanske hoppas för mycket så jag inte får den.
Det vore så himla tråkigt, har typ redan ställt in mig på att flytta nästa helg.
Hur ska det gå om jag inte får lägenheten, och inte flyttar då?! oh my.

Redan torsdag, jag vet det eviga tjatet om att tiden går så fort.
Men den gör det, sjukt fort! Vecka efter vecka, gillar inte att hamna i ett spår.
Att dagarna bara flyter på, inget händer. Allt går bara som på räls.
Need some action in my life. Lite rajtantajtan.

Mycket snurrar i mitt huvud, ska jag - ska jag inte.
Tycker jag - tycker jag inte. Tänk om - tänk efter.
Jag förstår mig inte själv på mina tankar.
Fattar inte varför vissa saker bara inte kan försvinna
ur mina tankar, utan ständigt gör mig påmind om
hur fucked up jag verkligen är. Varför ältar jag?


Kanye West
nya Love lockdown heaven for my ears!
Måste få igång limewire eller nåt, så jag kan ladda ipoden med ny musica!
Synd bara att jag suger på datorer, den lilla detaljen. Nån snäll själ? help please.

Nu ska jag på bankärenden för jobbet, kul. njet.






Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag hållen en tumme för dig i hoppas att du får lägenheten! Love you! Puss

2008-10-24 @ 08:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0