keep your heart close.



hur fan ska man kunna veta vad man vill, vad som är rätt.
livet är ett helvete. Det finns ingen genväg, det finns ingen utväg.
Highway rakt igenom, jennyjenny det går så fort ibland.


Censur
Springtur till hälsomagasinet, bröst och triceps och springtur hem.
Endorfinerna sprudlar, men vad är det som blockar mig?
Försöker och försöker men lyckas alltid krascha rakt in i betongväggen.
Hela min värld splittras. Tappar en del där och en del där.
När ska jag lyckas pussla ihop mig själv?
När jag är utspridd everywhere or nowhere.
Vad finns det att bygga på, en trasig själ och schizade tankar?
Jag är ett fall för allmänheten att skåda,
ett försöksobjekt för att andra ska slippa undan livets misstag.

Nu ska jag vara glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0