infinity.


Fullspäckad helg.
Halloweenfest i fredags.
sammafattning: Jag är gammal.

Lördag Grekisk mat och Bond med Adde.
Jag är besviken; 'My name is Bond, James Bond'
Det är ett måste i en bond-film men tji fick jag.
Nej jag är bevsiken på Quantum of Solace.

Söndag betade jag av fyra lägenhetsvisningar.
tre mindre bra och en väldigt fin. Köpes dock.
Så vi får se vad det blir av det.
Sen lyckades jag tvätta, så nu har jag rena
strumpor igen! :) Städade tillochmed dagen till ära.
Bodypump på kvällen, otroligt nog ingen träningsvärk idag.

Måndag igen då, helgerna går så fort!
Ska hem lite tidigare idag...på visningar.


Kommentarer
Postat av: ' j ea nn y

godmorgon godmorgon :)

allt bra med dig?

2008-11-03 @ 09:15:29
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/
Postat av: Åsa

Är du sportintresserad?

Jag tycker att golfaren Robert Karlsson ska bli nominerad till Årets Manliga Idrottare. Vad tycker du??

2008-11-03 @ 09:17:18
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0