Stockholm by day.


Träffa upp sandy på tisdags förmiddagen på centralen.
Lyckdes ta mig smärtfritt från arlanda och knöla in 
min übertunga väska i ett 40:- förvaringsskåp.
Var tillochmed ute i god tid, så väntade på sandy.
Sen ringde hon..
sandy - nu är jag framme!
jenny - åh va kul! Var är du?
sandy - på centralen.
jenny - ja, jag är vid pressbyrån där uppe vid den runda grejen.
sandy - Det är ju jag med!
jenny - men vardå, vid pressbyrån? jag ser dig inte...
sandy - är du där nere då?
jenny - nej jag sitter här precis vid pressbyrån.
Jag reser mig upp för att få mer översikt..ser fortfarande ingenting.
sandy - men va konstigt..vi är ju på samma ställe.
två sekunder senare står vi näsa mot näsa, nästan.
har vart en halv meter ifrån varann hela tiden! haha!

Rör oss mot staden och all dess shoppingmöjligheter.
Gjorde stan, byggde på med shoppingkassar.



vinkade av henne på centralen vid 16.


Kommentarer
Postat av: Sandy

haha ja vi va verkligen bara en halv meter ifrån varann! Kul ide=) Men så trevligt vi hade förra tis..massa shopping. Det gillar vi! Puss på dig

2008-03-25 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0