Ler oförstående.

Nær jag inte fattar, då ler jag bara.
Ler och nickar lite med huvudet.
det ær ju rætt dumt egentligen.
Borde ju fråga så jag førstår,
men jag orkar næstan aldrig.
Orkar inte fråga, orkar inte tænka,
orkar helt enkelt inte læra mig mer.
Mitt huvud ær fyllt till brædden.
Kan inte ta in mer information.
Eller ær jag trøg?
Har min hjærnkapacitet har nått sin græns?
Hur kommer det sig att endel kan komma ihåg allt.
Som till exemplen, endel minns repliker i filmer.
Hur fan kan man komma ihåg sånt?
Kommer ihåg en replik i en film,
'jag vill va kapten på mitt eget skepp' sthlm boogie.
Men det ær nog bara før jag sett hundratusentals gånger.
Andra har fjortonhundra vitsar och roliga historier på lager.
Jag kan inte ens bellman historier.
Jag skulle vilja komma ihåg mer, ær det nåt man kan øva in?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0