jag har seglat på en stormande hav.


Nu har jag bokat flygbiljetten hem øver påsk! :)

ær hemma hela sex dagar, det ær rena rama lyxen!
Ska bli mysigt att komma hem en svæng.
saknar familjen och vænnerna.
ska bli spænnande att se hur stor syrrans bebismage har blitt :)
Sen ska jag ta med alla vår och sommarklæder tillbaka.
tog hem allt succensivt hela høsten eftersom jag trodde att jag skulle flytta hærifrån i feb.
Så blev ju inte fallet och hær sitter jag utan ett enda vårplagg och solen lyser med sin nærvaro.
Så det blir lite klæder på hemvægen men på tillbakavægen så blir det tugnt.

rullar på på jobbet, børjar sakta och sækert komma in i det nu.
inte på långa vægar så jag kænner mig sæker, men børjar få lite koll iaf :)
Kænns bættre och bættre.

Kan nog inte hålla mig från att køpa en longboard hær.
har ju tænkt att jag ska køpa mig en nær jag ær i sthlm.
Men ær så sugen, varenda dag jag går till jobbet så vill jag bara glida ner før alla backar.
på vægen till t-banan ær det inte lika lockande, bara uppfør..

snart bearbetat halva arbetsdan, men blir nog øvertid idag.
Har mycket att avklara och få koll på...
skønare och lættare att koncentrera sig efter arbetstid.
Då har jag ingen press och kan bara koncentrera mig och ta allt i min takt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0