internetfika på Cafésjakkmatt.


Mycket bra førslag från Bello, tog våra laptops och begav oss
denna mulna søndagseftermiddag på jakt efter ett internetcafé.
Fann sjakkmatt innan national teathret. Næra och bra.
Unna mig en quesedilla med kylling och en kopp kaffe.

hade en stædtornade idag med, innan vi gick ut.
vem har øvertagit min kropp?
jag hatar ju att stæda!
har stædat var dag i en vecka nu!
Varje dag!
Det ær tøntigt!
Men lægenheten luktar gott.
tror nog jag førsøker stæda bort de som bodde dær innan.
det var inte fræscht, fiiiifaan.
Lika ofræsch som....
men efter jennys über noggranna stædning
børjar det sakta men sækert likna ett hem nu.

ska møta marleny på tågstationen ikvæll kl.21
hjælpa henne med all packning :)
ska bli mysigt att ha nån hemma igen.
Det ær inte det minsta kul att bo sjælv.
Jag blir til en eremit.
Stannar typ bara hemma och njuter av att va sjælv.
kul tjej liksom. haha.
Men nu har jag njutit i en vecka så nu ska jag återta mitt liv.

Va sjukt duktig i veckan med morgonpromenaderna :)
ska fortsætta med det, så størt skønt.
var dag, jenny, you can do it!
Det ær fan dags, dessa trivselkilon ska bort!
De ær inte ens trivsel.
fattar inte var de kom ifrån!!??
æter inte onyttigt, aldrig godis och sånt skit.
får typ dåligt samvete om jag æter brød liksom.
så hur faen går det till?
Vill ha bra gener, fan. ge mig.
vad ska jag behøva gøra, træna 24-7 eller??
Ja, det ær bara att førsøka, kæmpa på.
før det hær går inte længre.


idag tycker jag om oslo :)
tycker om nærheten till allt.
utbutet av saker att gøra.
mycket mænniskor.
ja, idag gillar jag oslo.
tænk om det kunde va sol bara,
då kunde vi ta ut longboarden
en svæng på aker brygge.
Ja, våren ær mycket vælkommen.
tycker det ær dags nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0