Godmorgon Torsdag!


Uppe med tuppen i morse.
Drog mig sjælv ut på en morgonpromenad.
Oootroligt skønt nær jag væl var ute.

mindre kul på jobb idag,
telefonen ringer i ett.
Bara tekniska frågor.
Som jag inte kan svara på.
Så blir avbryten stup i kvarten,
før att koppla vidare samtal.
Hade jag velat sitta med en
telefon klistrad mot ørat dagen
i ænda så hade jag søkt jobb
på kundservice eller i reception.
Men nu ær fallet att jag ær anstælld
som servicekoordinator, hur kommer
det sig då att telefonen ær fastklistrad
vid mitt øra?
Jag ær inte nøjd idag, nej.

Ska en svæng till sats idag,
lite body pump på torsdagseftermiddagen =)
Ræknar med att inte kunna gå i morgon =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0