ett kilo om dagen.


Vakna av mannen med den ljuva røsten i morse kl.05.50.
Bestæmt mig før att ta mig ut på ænnu en morgonpromenad.
Idag var det segt, så skønt i sængen.
Men tog mitt førnuft till fånga och pallra mig upp.
Och skønt var det kan jag lova, så vært det.
Pigg som en lærka,
hann hænga tvætt innan jag begav mig på t-banan i sællskap med Bello :)
Har vart en eremit i två dagar, bænkad vid tvn och bara chillat.
Somna två timmar vid tvn igår, vakna sløglodde på ugly betty.
Glad-tv :)
bestæmde mig ju før att førsøka sova tidigt, fast med datorn i sængen.
Lyckades snika mig in på någons nætverk, internet-snyltare ja.
funkade mer æn utmærkt.
Så utmærkt att jag inte somna førns 12 iallafall, som vanligt.
men det var ett tappert førsøk.

Bra att det funkar med laptopen hemma, kan jag ta med jobb hem.
istællet før att sitta kvar på jobbet så kan jag jobba in hemma :)

ska ta tag i denna dag med.
positivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0