my life with his words.



Träningspass som heter duga blev det i dag, bröst och tricpes.
Sen lite mage på det följt av en löparrunda.
hårda bud, det är bara fyra veckor kvar till zakynthos och
då ska banne jag banne mig kunna skymta rutorna.
Höga mål, så kanske man kommer halv-vägs iallafall.
Imorgon blir det ben, rygg och biceps.

Sen var jag ute med mamma och pappa på femöre,
havsvindar kan jag lova så vi blev inte långvariga för att unvika förkylning,
det vill jag inte ha till helgen för då är det R ä k b å t !!
Närmre fytio pers ska skala räkor och klunka vitt vin.
Blir en av sommarens highlights.
Har stämt träff på vallarna runt 17-tiden.
Då korkas vinet upp sen avgår båten runt 19.
Mätta och lite lagom runda om fötterna äntrar vi hamnen
runt 23 för att festa vidare i sommarnatten och sen klacka in på lotsen.
Mina förväntningar är höga, så vänner kom med humöret på topp! 

Blev grillning hos mamma och pappa ikväll
med syster och micke och lilla Hugo, farmor och farfar.
Bjöds på honungsglaserad lax, färskpotatis och romsås.
Runda av med exotisk efterrätt med glass.
Den exotiska efterrätten bestod av mosad persika och jordgubbar
(såg ungefär ut som en spya med röda klumpar)
men ack, man ska inte döma vid första ögonkast!
Förföriskt gott, så exotiskt efterrätt är passande namn! =)
Rullade uppför trappan (Rulla uppför? haha)
har ätit för en hel armé och tänker inte äta förns räkbåten!

i morgon ska jag leva på vatten och sol! haha!
Svältdiet är det bästa har jag hört? då funkar matsmältningen som bäst. haha.
Finns så många okunniga människor, det är skrämmande!
Skulle kunna predika en hel uppsats då detta intresserar mig i allra högsta grad,
men jag skonar er.
Så jag kan umgås med vänner och människor i framtiden
och inte målas upp som ett hälso-freak! haha! Hold my horses!
När min kostrådgivarutbildning är klar,
då ska stolt briljera med mina kunskaper!
Tills dess ruvar jag på kunskaperna.

Nattmössan på, skönhetssömen väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0