Min morot.


Att jag gillar det här med träning är ju egentligen inget nytt,
men vad som fick mig att bli nästintill bestatt är denna bild.

Linda Fodor Egelstig
Såg den i en fitness tidning, en reklam för better bodies
(som är ett träningskläd-märke) efter jag sett den var jag
fast. Så sjukt snygg. Hon har alltid vart min förebild,
mitt riktmärke när det gäller min träning. När jag börjar på
mitt jobb i sthlm, fått ordning på mitt liv så kan jag prioritera
träningen så mycket som jag faktiskt vill. Kom av mig helt
när jag bodde i Oslo, åsidosatte det som jag egentligen
tycker är roligare än nåt annat..kan hända det va därför jag
mådde så dåligt.
hädanefter kommer träningen komma i första hand, igen =)
och det känns så sjukt bra att jag kommit till den insikten.
Att jag har en nåt som driver mig, som sysselsätter mig.
boktavligt talat! haha =P



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Jenny darling!

Vet du om att hon blev tagen för den där knarkgrejen (eller ja, olagliga preparat och sånt där)?



Så jävla snygg(!!!!!!!!) men fel väg att gå för att komma dit!

2008-07-14 @ 14:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0