Don't wanna know...


...how you're playing me.

Hjälp farsan om vartannat, burit übertunga bjälkar och svettats som en gris.
Mellan lyft-passen har jag fläkt ut mig i trädgården, jobbar stenhårt på brännan.
Träningspasset gick galant, styrkepasset var tungt. Orkar inte lika mycket i värmen,
men konditionen gick som en dans på rosor! Älskar att svettas så mycket, tog i utav
bara h-vete på crossen. Palla hela 40 minuter, sen maxa jag löpbandet i 10 och efter
det var jag helt mör i benen så kom knappt hem från gymet. Sjukt skön känsla =)

Har inte koll på vad fredagskvällen erbjuder än. Blir relativt lugnt iallafall.
Kan inte hälla mig alkohol bara sådär titt som tätt nu när jag tränar så duktigt.
Väljer mina tillfället noggrannt och med mycket eftertanke =P Karneval nästa helg!
Ello kommer!!!!
Förhoppningsvis Sara och Adina med!! Ska locka dom till tusen!
Så sinnessjukt jävla kul, saknar dom apamycket och det är helt rätt helg att hälsa på!


(En liten parentes)
mår mycket bättre nuförtiden. Hade en rejäl down-period.
Så svårt att ställa om sig från oslo, till det här.
Det är helt olika världar och blev så van vid att människor
överallt, så kommer man tillbaka hit och det är inte alls
samma vardag, inte samma tillvaro. allt är så olikt.

Men en dag i taget, det blir bättre och bättre.
En vänjnings-period bara, det blir så mycket
bättre det här än vad det va den senaste tiden
i oslo. Det som har vart jobbigt med att flytta till
sverige igen är nog att här allt på riktigt.
alla krav och alla måsten kommer ifatt en.

Helt plötsligt måsteta ansvar,
pensionsspara och tänka efter vad man gör.
Knuffas man på dansgolvet här är det typ gängspö och
så är man hatad av det 'gänget' for ever and ever. I en stor
stad kan man stångas och knuffas hur mycket man vill
för man träffar ändå aldrig de personerna igen och det
är ingen som tar på största möjliga allvar. Där är livet en lek,
här är livet blodigt allvar och man måste tänka både en och två gånger.

Men jag tror det är det jag gillar, är nog ändå en ganska strukturerad
person. Alltså definitivt inte i alla lägen men gillar liksom att ha koll,
att ha mina vänner, min lägenhet, mitt gym. Vill inte rota runt för mycket.
Gillar inte flyktiga kontakter och ytliga disskutioner.
Det är svårt att komma fram till vad man vill, vad man känner.
Liksom vad man trivs med och hur man vill ha det. Men det
kommer och jag vet iallafall mycket mer än vad jag visste för
två år sen. Det blir nog något av mig också, kommit en bit nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0