skaka av mig mitt gamla jag...

...bli mitt nya jag i en bättre version.

har försökt rannsaka mig själv.
men kommer igenstans.
ibland kan man känna sig så
tom, som att man tömt ur alla
tankar och börjar på noll.
nu känner jag mig tom men 
har fortfarande kvar alla tankar.
de gnager i mitt huvud och de
leder ingenstans, har ingenstans
att göra av mina tankar.
inget bollplank.
är bara tom.


försöker ta mig i kragen pch gå och träna, har träningskläderna på mig.
men sitter fortfarande här, tre timmar senare.
fortfarande med träningskläderna på, försöker övertala mig själv att gå.
men har ingen inspiration, ingen lust.
vill bara gå hem och dra täcket över huvudet och aldrig mer komma fram.
samtidigt som jag mer än allt vill träna, för jag älskar att träna, 
älskar känslan efter ett träningpass, älskar det.
vet inte vart jag ska göra av mig själv, känns som att jag är för mycket för mig själv.
som jag inte kan eller orkar ta hand om mig själv.
är okontrollbar och all vilja och alla känslor väller över, 
skjuter bort mig från mig själv, orkar inte ta tag i mig själv.

ska försöka bli mitt nya jag i morgon.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0