F R E D A G !!


efterlängtade helg!
Jag älskar mitt nya jobb,
men det är inte det minsta
kul att jobba när man är sjuk.
Har visserligen inte varit tvungen
men det är inte direkt så att man vill
vara sjuk första veckan. Inte så värst
bra intryck. Så har kämpat på denna vecka :)


Födelsedagskalas för Sandy ikväll, tror dessvärre jag måste
ta mitt förnuft till fånga och anamma min vuxna sida..
Inse fakta att jag är sjuk, har vart det i över en vecka,
och kommer inte bli frisk av att svänga de lurviga på the dancefloor.
Så himla trist, men jag vill bara bli frisk så jag kan träna!
Det är viktigare för mig än en kväll med klackarna och parteymaken på.
Mår inte bra när jag inte tränat, hela tillvaror blir krakilerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0