On my side of the corner.

Inte mycket som stæmmer,
inte alla hæstar i hagen så att sæga.
Radikal vænding?
kommer sånna av sig sjælv, eller måste man sjælv anstrænga sig.
Då blir det genast ett projekt och jag ær inne i en period av mitt liv
dær jag inte orkar ta tag i saker och ting.
Jag bara ær, trivs inte med det, men gør absolut det minsta nødvændiga før att gøra nåt åt det..
det vill sæga ingenting.
Hade ett upplyftande samtal med min kæra mor,
hon førsøkte førgæves muntra upp mig.
Finns nog ingenting som skulle kunna få mig på rætt spår nu,
har totalt kørt vilse.
vilsen sjæl tror ja minsann man så snællt kallar det.
Kan liksom inte direkt sætta fingret på vad det riktigt ær heller.
det ær så många faktorer som inte stæmmer øverens med mitt drømliv nu,
det ær liksom inte ens på væg att komma i nærheten,
det brænns inte det enda minsta, inte ens en gnutta.
Nordpolen hær borta.

har en ny kærlek i mitt liv, de ær de små sakerna som ræknas liksom.
Hans namn ær Nixon och ær av den vackraste rosa mina øgon har skådat.


min fina, lite suddig bild dock. sorry.
Finns fler i alldeles underbart vackra færger..
men blir ju sugen..
kliar i spendera-fingararna
men ska hålla mig i schack. nån måtta må det vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0