Morgonrutiner.

Ær en otrolig rutinmænniska på morgonen,
allt måste gå på rutin før att jag ska hinna med allt och før att jag inte ska glømma nåt.
Har nyligen åtagit mig den ohyggliga ovanan att snooza, hyllning till snoozning!
Ægnar en kvart till snoozning på morgonen, sen tar jag ut min ipod på en morgonpromenad.
Nær jag kommer tillbaka har jag piggnat till lite, sætter på kaffet medans jag tar en dusch.
Dricker mitt kaffe och æter frukost under tiden jag sminkar mig.
Tar på mig klæderna och har otur och en dålig dag kan ta upp till en kvart.
Får alltid stressa håret torrt med hårfønen, dra några gånger i luggen med platt-tången.
Før att sen, 9 gånger av 10, rusa till t-banan. tidsoptimisten jenny.
Har jag fem minuter øver, vilket ær vældigt ovanligt, så stannar jag till på baker hansen och tar en morgonkaffe.
På fredagar lyxar jag och tar medvetet den sena t-banan, låtsas sjælvklart att jag missa den rætta,
før att alltid hinna med en fredagskaffe brukar då æven snika med en scones. Før att få ett trevligt slut på veckan.
Om mina rutiner skulle støras, vill sæga om ett størmoment skulle uppstå.
hittar inte nyklarna, ipoden eller kan inte bestæmma vilka jeans jag ska ha,
så går hela min rutin i krasj før jag har ett tajt tidsschema på morgonen.
Dærav kan mitt morgonhurmør uppfattas som vældigt dåligt, nær det i sjælva verken bara beror på,
vill helst inte erkænna detta men: dålig planering.
God morgon!

Kommentarer
Postat av: Blondinberit

Tjingeling!!!

Svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1207718395_dagens_frga.html

Puss & Kram

Blondinberit

2008-04-09 @ 08:35:15
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0