Daglig basis.

Dagen ær fortfarande bra, ska førsøka hålla denna positiva instællning.
Påminna mig sjælv konstant om att le, om man ler bara før att le så blir man faktiskt gladare.
Så tænker le i dag, hela dagen æven fast det ser rå-tøntigt ut.

På lørdags ska jag och carran ha en heldag tillsammans =)
vi ska fika på bogstaveien, laga mat på kvællen och sen se 27 dresses på bio.




Har gjort upp en livsplan, så kænns bættre nu.
Vi ska spara minst 10.000:- / månad och sen drar vi i september.
Carran drar till buenos aires, ska møta upp några vænner.
Funderar på att slå følje, eller så møts vi upp senare.
sen blir det backpacking i syd-, centralamerika, USA och indonesien.
Denna gång blir det av, inget jobb ska komma i vægen.
spelar ingen roll hur bra det.Det ær inte vært det, før det ær detta jag vill.
Jobba kan jag gøra resten av livet.
Nu vill jag se værlden, vill resa.
Vill inte ruttna i ett grått regnigt land.
Jag vill ha sol, værme och nya intryck.
I'm gonna stick to this plan, 'cus it's a good one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0