pissjobb


sur. riktigt sur ær jag.
ringer min kontaktperson på manpower,
 det førsta jag gør nær jag vaknar i morgon.
nu har jag fått nog.


piss jobb verkligen. finns ingenting positivt med detta jobb just nu. sjukt less.

har haft en fin dag annars idag. lever fortfarande på smset jag fick igår. jisses.
var en svæng på stan med sara.
var inne på løplabbet och sprang på løpbandet, gick dærifrån 1700:- fattigare men med ett par super-duper bra løparskor rikare, førhoppningsvis. før den summan finns det inte att de skulle va dåliga. då jævlar.
nu jævlar blir det løpa av. minst 3 ggr/v. det ær ett måste nu nær jag så sketadyra løparskor.
har absolut ingen dålig bortførklaring nu.
jævlar annamma jenny, ta dig i kragen. beach 08 ær vældigt snart. bara 4-5 månader.
hinner jag bli fit-for-fight till dess?
løpa minst 3 ggr/v var det...eh?

ge mig ett nytt jobb.
ett ganska litet krav. eller?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0