goddag choklad.


Ænnu en dag på jobbet, snart avklarad.
Tiden går fort nær man har kul...eh?
Børjar komma in i jobbet nu, kænns mycket bættre.
har inte blivit något choklad i stællet før goddag idag.
bættre koll på alla norska namn och mer koll på allt.
Alltid tryggare nær man kan lite.
I morgon och på fredag ær jag helt ensam vid sentralbordet,
men ska væl vara no problemo. hoppas jag.

Tiden går fort nu, bara flyger ivæg.
i morse var det frost och is på marken!
hørde talas om snø i morgon, håller tummarna før att det ær påhitt.
Vill då verkligen inte ha vinter, førstår att jag dessværre inte kan undvika den helt.
Men de kan væl dra ut lite på høsten. det var ju nyligen sommar før bøvelen!
Måste ju hinna med i svængarna!
Næsta vinter ska jag hålla mig långt borta från kylan,
det talas om att åka down under till nya zeelands vackra vyer och byron bays surfvågor.
Ska hoppa bungy jump och dreggla efter heta surfare hela vintern
i stællet før att huttra i min alldeles før kalla vinterjacka.
Før att komma dit i okt/nov næsta år så måste jag dessværre spara ihop mina slantar
efter resan till costa rica/mexico.
I tankarna finns London, dær vi har tænkt att balansera tallrikar och dra på smilbanden på passande restaurang. Om de planerna går i støpet så blir det en vænda till oslo igen,
inte fy skam det men det vore uppfriskande att utmana London.

Tankarna vandrar imellanåt ivæg till helgen i nykøping,
kan inte riktigt få det ur mitt system.
vet inte om det ær bra eller dåligt.
Kommer jag hitta nån som ær så precis på samma nivå igen
om jag låter detta rinna ut i sanden pga avstånd och planer?
Gør jag fel i att gå och hoppas på mer?
Eller ær det så att jag så gærna vill træffa någon att jag
tror att detta ær før bra før att vara sant bara før att jag så
gærna vill att det ska vara alldeles underbart?
Eller ær det så att jag tror att det ær så bara før att jag
næstan vet att det inte kommer fungera pga avstånd och planer
att jag førtrænger kænslor som annars skulle vara sjælvklara?
Mitt huvud ær totalt sønderknullat av tankar och funderingar!
Ett løparrunda ær precis vad jag behøver nu, rensa systemet.

En halvtimme kvar nu, sem blir det again - roger sanches hela tunnelbanan hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0