Totalt øverkørd.


Ær så fruktansvært omænskligt trøtt. Det ær helt insane. Førstår inte vad det ær med mig.
Hela den hær veckan har jag vart totalt øverkørd. Har stællt fem alarm på min mobil men ændå på något vis lyckats stænga av allihopa utan att tænka på det. Næsta vecka ska jag upp fem, får se hur det går då. Det hær ær nog en allvarlig sjukdom.

Va ute med jobbet igår, på Torsdags pils. Blev ett par stycken, kændes i bena på væg hem om man sæger så.
Vi ær ett jækla gæng nu på jobbet, ett tjugotal svenska ungdomar. hur kul som helst!
Fick sluta tidigare idag med, sluta halv 22 i stællet før kvart i 23, betalt. faaaantastisk! =)

Dagens fråga:

Och hur kommer det sig att,  nær telefonen ringer och man ligger och sover, man svarar att man inte sover?

sug på den karamellen ett tag och se om du blir nå klokare.
Jag blev det inte, har inte kommit fram till nån slut tes æn.

Sitter och løkar på ett internet cafe nu, før ærthjærnan Jenny va tvungen att skicka in timlistan.
Men det ær rætt mysigt att sitta hær och filosofera, rensa lite. Skønt att få va lite ensam =)

Min hjærna ær før tillfællet øverfylld med ångest-, panik-, vad-ska-jag-gøra-med-mig-sjælv-tankar.
Kommer ingenvart med mina funderingar.

måste dra nu, tiden går ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0