Midsommar i sverige!


Vad är väl svensk midsommar utan regn?!
Lyckas  a l l t i d bli regn på just denna sommardagarnas sommardag.
Men det är nästan lite så att man räknar med det numer, det hör liksom till på nå vis.

Fick dra mig upp ur sängen i morse alldeles för tidigt för mitt eget bästa idag.
Ska pula och dona och va helt sommarfin kl 12 då sandra o co kommer förbi och hämtar upp mig.
Blir en riktigt midsommar i år med allt vad det innebär.
Ska åka och handla tillsammans, laga sill-lunch. Umgås hela dagen och sen grilla på kvällen. Blir bara alla mina tjejkompisar. Blir hur bra som helst! =)



Vad gör man när någonting som inte är bra och inte ska kännas bra är alldeles för bra?
Har nått en återvändsgräns i mitt liv tror jag bestämt och jag vet inte hur jag ska mig ur det.

He took my hand, trying to create imaginary times.


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0