Will he ever let her go?


Avklarade 16 timmar på jobbet igår, många pauser, många blogg-inlægg och antal filmer på youtube. senare låg jag alltså æntligen i sængen. Klarvaken. Va helt uppe i varv, men va ju tvungen att tvinga mig sjælv att bli trøtt..førsøkte læsa men grannen brevid hade 'jag vill vara din margareta-kvæll' på høgsta volum. Blev så irriterad och størd i min romanlæsning att jag tænkte att jag skulle stænga fønstret æven fast det bastuvarmt i vårt rum, men  fønstret va inte ens øppet och ændå læt det som han hade tryckt upp cd-spelaren mot mitt øra. + att i varje refræng højde han/hon volumen. så himla snællt och omtænksamt kl 23.30 en onsdag. Han ville dela med sig av sin ljuva musik till hela oslo uppenbarligen.

Uppe med tuppen och ut och morgonpromenerade med Emma 04.30. Ær jag dumihuvet?
Va størt pigg och ær det nu med, ska jobba øver idag med om jag får chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0