sammanfattning av helgen

Fredagen fick vi sluta tidigare, alla 10 svenska ungdomar på forlagsentralens boklager hoppade glædje hopp och glædjedansade mot t-banan. Mer glædje hopp blev det nær alla insåg att vi fått løn innan helgen fast vi egentlogen skulle fått det efter helgen = lyckad helg! :)
Vi firade med sushi och sen gick vi hem och myste ner oss i sængen och tittade på haven (mitt eviga tjat om haven med orlando bloom, har ni fattat æn att det ær min absoluta favoritfilm?) sen tog vi oss i kragen och pallra våra sega kroppar mot aker brygge på spaning. Beslutade oss før att sluta upp med en del av jobbet som satt och drack øl i st hans parken, så vi gick dit. en redig promenad genom hela stan. hurt hurt!
Solen sken och vi byggde pyramider med ølflaskorna.
Kloka som vi ær gick jag och Emma innan det blev alltfør trevligt så vi var tvugna att stanna och sen følja med ut. Vi gick hem och la oss och gick upp på morgonpromenad och sen till jobbet.

På lørdagen efter jobbet begav jag och min trogna vapendragare Emma oss på uppdrag shopping. Jag var vældigt duktig och handlade på rea. Sjukt ekonomisk. Undra nær jag tog den vændningen i mitt liv och blev ekonomisk? kan vara så att jag bara va snål?!
Fick en vældigt fin væska (hitta en till, men den får æran att bli inkøpt næsta løn, (ekonomisk eller snål?) en finfin kortkort klænning som blev invigd igår. Først tænkte vi ta det lugnt, emma och sara protesterade på utgång och fest så de stannade hemma. Eloise som egentligen va lite krasslig proppa værktabletter och drog på sig klænningen. tog bussen till daniel och korkade upp vinet. Vidare mot blå, eloise fick mys-behov och åkte hem till J. Jag och resten var på jakt efter en telefon kiosk (!) så vi kunde svira om få superkrafter, i sann superman-anda. Hittade dock ingen, jo vi hitta en men den var halv, alltså saknade dørr och då førsvann hela konceptet. Så vi fick lov att va oss sjælva hela kvællen.
Gick på efterfest før att sen gå vidare på æventyr :) kos!

Och nu sitter jag hær. regnet står som spøn i backen och klockan ær halv 22. Jag borde gå hem och lægga mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0