Kan man hata regn mer?


Ær så størt trøtt på regn, det har regnat konstant nu i en vecka ( kænns det som ) monsunregn! Det ær som att himlen øppnar sig och hæller ner vatten! Helt sinnes.
Ær så dperimernade, jætteroligt att tvn har gått sønder med. finns absolut ingenting att gøra.
visst, det ær mysigt nær det regnar och man kan titta på film och bara mysa inne, men utan tv..not so much.
ær så størt less.

Ska ut till det nya stællet ( forlagsentralen, dær jag jobbar, ska flytta ) idag, jobba øver. Vad spelar det før roll egentligen, har ændå inget liv. Kan lika gærna jobba ihjæl mig.

Om tre veckor flyttar Emma hem till sverige, kommer bli tomt.
Får då sovrummet all by myself. Lite lyx i vardagen kan aldrig skada =)
Ska køpa stefans gamla tv med, kan jag ha biosalong på mitt rum =) hur bra som helst!
Alla kommer vilja va hos mig =P

Har bokat tid før tatuering med, ska fylla i min och bygga på den. ska bli spænnande.
Kul att jag får vænta till den 14 september bara, kul. Den førsta lediga tiden. hur weird ær inte det då?!

ska førsøka mig på en lugn helg den hær helgen, behøver vila upp mig.
vi ska gå på bio, æta sushi, ut och springa och bara sova och umgås =)
får se hur det blir med den planen, om den går att fullfølja eller om vi faller før festernas frestelser.





Kommentarer
Postat av: Miss

Det är härligt när man jobbar och det regnar, men när man är ledig vill man ju gärna ha sol. Jag har jobbat nu flera dagar och bara solen vill visa sig GE MIG LITE REGN så jag slipper jobba i solsken. Hihi.

2007-07-04 @ 09:10:15
URL: http://MissFatty.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0