tvåtusenelva.

Nytt år mina vänner, tiden bara rinner iväg.
Det går för fort, hinner inte med.
Tjugofemårsdagen närmar sig med stormsteg,
jag var ju nyss tjugo?!
Den skulle firas med pompa och ståt tillsammans
med min kära vän Caroline, som fyller den 14:e.
Men vi är inte så bra på att planera, så nu ser det
ut att bli en enkel tillställning hemma hos min
kära mor och far. Släkt och närmsta.
Så den tjugoandra januari får ni boka in i almanackan.

Annars, ja, tillbaka på jobbet efter jul och nyårsledigt.
Ledig på torsdag (röd dag) sen är det slut på ledigheten.
Blir väl först i påsk man får ledigt enligt almanackan.
Bortsett från weekend till fjällen med familj.
Vore ju tevligt om man kunde lyckas ta sig en helg till sthlm.
London är ju också bokat en weekend i april.
Jo, lite ledigt blir det nog ändå. Ska inte var negativ.
Det är kul på jobbet, lönesamtal på tisdag.
HUR ska det gå?
Förhoppningsvis smärtfritt.

Saknar mina vänner så sjukt mycket.
Dom känner mig så väl.
Behöver inte va onödigt trevlig och inställsam.
Dom förstår mig, och tycker om mig som jag är.
Tycker inte om att va utan dom här.
Önskar att göteborg låg där stockholm ligger.
Det är lagom nära, göteborg är lite för långt.

Har sett på vänners bloggar att de gör årsresumer från 2010.
Jag vet inte om jag känner för det.
Känns som jag inte har nåt att berätta,
även fast det har hänt så otroligt mycket.
2010 har vart ett sorgligt år,
men samtidigt bra.
Jag vet inte, man kanske ska
rannsaka sig själv lite.
Tänka efter vad man har gjort under ett års tid.
Hur man har utvecklats, om man har utvecklats.
Eller om man bara står och stampar.
Jag borde bli bättre på att ta bilder.

Jag saknar er.
Familj.
Vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0