Mama, I'm coming home!

Snart ska jag hem en sväng till Nyköping.
Min systerson fyller två i morgon.
Han vill ha en cykel.
Men jag tror jag fixar nåt annat,
förhoppningsvis blir han glad ändå.

Vi sov alldeles för länge idag också,
kunde inte somna i går.
Somna väl kanske vid tre.
Ställde klockan på halv tio,
och försökte verkligen gå upp.
Det gick inte.
Vi har inget kaffe hemma heller,
så jag har lite ont i huvudet.

Min käraste vän Rebecca åker till San Diego
i augusti. Där ska hon vara många månader
och plugga. Hur ska jag lösa det här med att
hälsa på. Jag måste helt enkelt ha ett jobb.
Tjäna pengar prio: Hälsa på Rebecca och tatueras.

Nu har den andra Sex And The City (SATC förlåt)
hypen kommit. Men vad jag har hört är det
inget rullande i sänghalmen. Så det talar väl för
sig själv att Sex And The City inte funkar längre.
Har inte sett den än, men eftersom första filmen
efter serien inte va nån höjdare direkt.
Så känner jag ingen panik inför den andra.

Ikväll ska vi antagligen träffa lite vänner från
Oslo, som också bor i Göteborg (i sommar iaf)
och gå på qiuz. Det tycker jag låter väldigt trevligt.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

JA, det är superHÖG prio på det!! Verkligen! Boendet är ju gratis så det är bara att jobba ihop flygbiljetterna så är du SÅÅÅÅ välkommen!!

2010-06-01 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0