Lediga Lördag!

Underbara.
Det är fint väder också.
Imorgon åker Daniel till Oslo.
Han ska jobba i tre veckor.
Då blir jag själv i lägenheten.
Åker nog till Oslo till helgen,
eller nästa helg. Den helgen jag
inte åker så kommer Daniel hem.
Så vi ska nog överleva det här.

Jobbet rullar på, det går i vågor.
Vet inte hur mycket jag vill säga
om det här. Men jag trivs i allafall.
Och det är huvudsaken.

Idag ska vi mysa, bara jag och Daniel.
Hinna med och träffa m&p också.
Va och åt med dom och deras vänner
igår. Dom är här på semester och cyklar.
Så dom åker i morgon. Så ska hinna med
att ses iallafall en gång till.
Kommer hem till Nyköping första helgen i aug.
Då kan vi ju mysa mer. När dom inte är på
semester med vänner.

Idag vill jag bli brun, kan man beställa det?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

När ska du byta tillbaka till ditt gamla nummer? Jag har ju inte lagt in ditt "tillfälliga".. :( Tänkte att vi kunde höras någon gång i veckan kanske?



Puss puss

2010-07-12 @ 10:37:23
Postat av: Karro

Jag hoppas banne mig att du åker till nyköping den 7 aug-helgen..?!

2010-07-12 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0