Slitsam måndag.

Fullt ös på jobbet, var som en lördag idag.
Men det är kul, tiden går så fort!

Fick en liten överraskning från Norge med posten idag.
Semesterersätning, som jag skulle ha fått i januari.
Bemanningsföretagen jag jobbade för då,
gick i konkurs och några pengar fick jag inte.
Men idag fick jag ett brev att jag har pengar
innestående. Ska fylla i en lapp, sen ska dom komma.
Hoppas nu bara skatteetaten kan sköta sitt jobb,
så jag får mina skattepengar också.
Sen kan jag äntligen lägga Norge bakom mig.

Fick även en mindre trevlig överraskning när jag kom hem.
Inget vatten. Inget alls. Så kan inte koka pasta.
Inte heller har man fått nån förvarning av hyresvärden,
eller nåt samtal. Så här står man, utan vatten, som ett frågetecken.
Vi som hade bokat tvättid.

Goda nyheter, är i nyköping lördag-tisdag vid jul! :)
Jag längtar så jag spricker!

Annat att se fram emot:
LONDON I APRIL!!!!
Med mina allra bästaste vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0