Slapp söndag.

Idag är ungefär lika slapp dag som igår.
Jag känner att jag behöver ta det lugnt,
bara vara när jag jobbar så mycket.
Fick, tackochlov, sovmorgon på måndag.
Sen jobbar jag mån-lördag, ledig söndag.
Jobb mån-torsdag. Så jag ser inte fram emot detta.
Men sen är jag ledig fre-tis. Så kan njuta lite iaf.
Åker till Nyköping på juldan och är kvar till tisdag.
Ska bli helt underbart att va med familjen,
och träffa mina nära, bästa vänner.
Saknar alla så sjukt mycket.
Det är inte kul att bo så långt bort.

Annars händer det inte mycket.
Försöker träna, har bokat pass denna vecka.
Så hoppas jag tar mig i kragen.
Trivs bra på jobbet, blir fast 1 januari.

Har klippt mig nyligen, blev en bit som kapades.
Funderar på en ny hårfärg till våren.
Vi får se vad det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0