The killer in me, is the killer in you.

Idag kom Daniels brorsa Krille, han ska stanna över helgen.
Hade med Daniels saker hemifrån, Axel och öl.
Så vi har två nattliga gäster, men jag gillar det.
Tycker om att ha människor omkring mig.
Så idag ska vi bara sitta hemma, dricka öl och ha det bra.
Precis vad jag behöver just nu. Bara vara, umgås.

Pratade med Rebecca förut, sjukt hur mycket man inser
hur mycket man saknar nån när man hör deras röst.
Allt blir så mycket klarare och lättare, finns inget i
världen jag inte skulle offra för henne.

Live right now. just be your self.
It doenst matter if it's good enough for someone else.
Jimmy Eat World - In the middle.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade vän! Åh, vad jag behövde ditt samtal där och då.. Det är så svårt när vägen är blytung att gå men ändå underbar att uppleva. Jag vill stanna upp här och nu. Pausa. Genomlycklig men samtidigt betyngd.

2009-09-05 @ 16:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0