Redan fredag, vad hände?


gah tiden går alldeles för fort!
Vill inte, vill inte att det ska bli söndag.
Kan inte bara tiden stanna, i just den här stunden.
Allt är bara så bra. Jag är lycklig.

Igår blev det öl på Café Sör.
Man kan inte sluta gilla Sör.
Det är så sjukt gott
med öl på sommaren.

Sov lite längre idag, Maria ringde och väckte mig.
Nu dricker vi kaffe innan vi ska dra till stranden.
Vila min arma kropp i går så nu ska den grillas.

Ikväll blir det storslagen fest,
här ska det bli vin och öl i all dess prakt.
Lite oklart än vart hur och när.
Men det löser sig under dagen.
Det är ju minsann ett stort projekt
att försöka dra ihop alla.

Maria har lite problem att bestämma sig, så sjukt busy.
Jag har redan bestämt mig,
och det är det bästa valet jag någonsin gjort.



Kommentarer
Postat av: sandy

tell me???

2009-06-26 @ 13:47:36
Postat av: Karro

Flytta till Oslo gissar jag på ;)

2009-06-26 @ 14:57:07
Postat av: sandy

sätter mina slantar på det oxå :)

2009-06-26 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0