Sushi på kvällskvisten.


Mötte upp Marleny, tog en sväng hem till henne och sen begav vi oss till Café sör.
Där slog vi oss ner ute (innan det regna) tillsammans med Adina och hennes vänner.
De va som vanligt glada, skratta åt allt. Jag och Marleny va väl inte direkt lika muntra.
Det börja regna. Mycket. Vi satt ute. Alltså blev det en snabbfika.

Kom hem och hitta Daniel, tröttare än Christian Bale i The Machinist, i soffan.
Blev en liten titt på Mean Machine. Sen blev vi hungriga. Planen var en
Vegan-restaurang på Majorstuen. Men det regna fortfarande så det blev
sushi rätt över gatan. Sushi är aldrig fel!
Efter det gick vi en sväng till Oslo City. Målet var inställt på Clas Ohlsson.
Daniel skulle kolla på en extern hårddisk, och han tvinga mig att tvinga
honom att bara kolla. Inte köpa. Här ska det sparas!
Smet in på Platekompaniet och kolla lite cd på vägen ut.
Hur kan ett band som heter Lifelover ha en naken tjej täckt med blod på skivomslaget?

Ett pitch-stop på Kiwi för vi var lite sugna på nåt gott.
Tanken va väl kanske chips och sånt.
Men vi kom ut från Kiwi med hallon, moreller (körsbär), bananer och clementiner.
Vad hände där?

Nu ska vi kolla klart på Mean Machine och slänga ut luftmadrassen ut genom fönstret.
Vill inte vakna på golvet i morgon efter en natt på en luftmadrass som pyser ut luft.



Kommentarer
Postat av: josefin

vadå luftmadrass? har ni ingen säng? vill du ha min? snälla ta min!

2009-07-30 @ 08:05:52
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0