Rackarns bananer.


Jag som trodde det blivit bättre,
men framåt kvällen kommer den
smygande tillbaka
. Blir inget jobb
i morgon heller. Inte för att just det
gör så värst mycket, vill för allt i
världen inte vara där. Det som däremot
gör något är att jag är sjuk. Och det
mina vänner är inte det minsta kul.
Imorgon SKA jag bli frisk.

Annars är allt galet bra, jag är så löjligt kär!
Varenda liten del av min kropp vill vara med
honom, hela tiden. Vill att han ska vara med
mig, uppleva samma saker som mig.
Jag kan ha hur kul som helst, vara med
hur underbara människor som helst.
Kan tycka att allt är toppen, men det är inte 
fulländat även fast inget skulle kunna vara
bättre. Det enda jag vill är att han ska vara där.
Ha lika kul som jag, träffa alla underbara människor.
Jag ser fram emot framtiden, ser fram emot
alla vi stunder vi kommer ha, alla upplevelser
och allt vi kommer se tillsammans.
Jag älskar att vara tillsammans med min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0