Jag slänger mitt liv.


...Men det är  bara materiella ting. Eller?
Alla minnen som kommer med de materiella då?
Försöker med 'No Mercy' nu när jag väl har börjat packa.
Jag menar 15 prydnadskuddar är det verkligen nödvändigt?
Va uppe alldeles för länge i går, är lika trött som en rumpnisse.

Men jag är glad! Bara åtta dagar kvar på jobbet!

Innan flyttet ska jag hinna med:
♦ Packa ner allt
♦ Slänga så mycket som möjligt
♦ Köra hela lägenheten till farfars garage
♦ Äta på Rökeriet med familjen
♦ Klippa mig
♦ Säga So long, goodbye till jobbet
♦ Ha en 'fira mitt nya lyckliga liv-fest'
♦ Överlåta/säga upp/frysa mitt träningskort på CMS
♦ Sälja saker på bakluckeloppis
♦ Tvätta, så allt är rent när jag flyttar

På en vecka...


[Bättre ett ärligt nej än ett falskt ja]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0