Gomorgon lediga Onsdag!


PEPPAD!
Jag ska flytta till min älskling!

Ställde klockan, men varför gå upp när man är ledig?
Den där lilla detaljer att jag har ett rättså fullspäckat schema idag,
den förträngde jag när jag låg nyvaken och nedbäddad i sängen.

Idag är en milstolpe, som en blixt från klar himmel blev jag så
sjukt förväntasfull att jag fick fjärilar i magen! Det känns ändå
ut i fingerspetsarna! Jag är så lycklig, hoppar runt på mina små
rosa moln och tänker minsann aldrig ramla ner härifrån.
Allting är så bra på mina rosa moln, sockersött.

Nu har jag lite frukost i magen, och ska bara drik upp kaffet.
Sen ska jag hoppa in i karusellen och ta den här flytten med
en klackspark. Jag har världens bästa familj, pokvän och vänner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0