Fröken Flitig.


jag är så trött att mina ögon när som helst ramlar ut.
De behöver semester, och antagligen kommer de
må mycket bättre när jag vart hos optikern på onsdag.
Tog tag i det! Jag är mäkta stolt! Tog mig bara, i runda
slängar, sisådär ett halvår (eventuellt ett år).
Men nu är tiden bokat, nu ska jag ta hand om mina ögon.

Jag har packat, återigen. Min mamma sa att jag kanske
fick migrän för att jag har så mycket att tänka på just nu.
Jag tror min mamma har rätt, det är synd om mig.
Träningen har fått lida av mitt hektiska liv, och det gör
att jag har konstant ont i ryggen. Men jag hinner inte
med det just nu, det får jag ta tag i när jag är i Oslo.

Nu har jag gnällt tillräckligt för idag.
Ska ta mig en välförtjänt dusch och
krypa ner till kojs, innan 23 för
omväxlings skull
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0