3 alarm.


Och ändå försov jag mig!
Dock inte så mycket, så hann med tåget.
Men det va knappt. Fick stressa som en tok.
Fick inte sova på tåget heller, aldrig mer fyra säten!
Kan livhistorien om en man som prata med en kvinna.
Ja för han lät minsann inte kvinnan säga många ord.
Han har träffat en ny kvinna efter att har varit gift i 30 år, nya kvinnan 35.
De har båda barn (kan allt om barnen; ålder, jobb, civilstånd, respektives jobb)
Den nya kvinnan träffade han på internet, kan allt om deras första träff.
Vilket datum de börja prata, vilket datum de träffades, när de gifte sig,
vad vigselförrättaren heter. Alltså. SKONA MIG. Jag säger bara aldrig mer
tänker jag sitta mittemot någon. Ge mig ett säte, helst vid fönstret och utan nån
bredvid mig. Osociala jenny har talat. Jag är trött, och ville sova på tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0