I am a rockstar.


I've got my rockmoves.


Helgen var lugn.
Sandy tyckte att godis va ett måste i fredags.
Vi parkera oss i soffan och uppdaterade allt
vi missat. Glodde halvt om halvt på let's dance.
Men alltså, det är ju inte bra.
Solen sken som aldrig förr hela lördagen.
Klarblå himmel och jag ägna mig åt mig
själv hela dagen. Förträngde att det var alla
♥ dag. Lagade mat åt mig och Rebecca på
kvällen och kolla på melodifestivalen. Har
bara ett ord om årets melodifestival;
KATASTROF.
Petra Mede är sämre än en full tvättkorg.
Nej, vill bara putta ner henne från scenen, 
hon passar inte där.
Luuk come back.

Annars,
ny vecka.
Kan man köpa sig ett nytt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0