1986.


tjugotre år.
holyjesus.
I'm grown-up.

Ikväll ska jag hem till mamma.
pappa är bortrest och har inte träffat
mamma på länge, inte pappa heller iofs
men han är ju inte hemma nu. Så blir lite quality-
time med mamma. Äta gott och mysa framför tvn i soffan.
Tänkt att jag ska hinna med att ladda lite ny musik
till ipoden också. Typ ett år sen jag la in ny musik.
Man är ju inte lika uppdaterad som när man gick
i skolan direkt. Då hade man koll på alla hitar
och kunde alla de senaste låtarna utantill.
Det var tider det, nu har jag helt bytt
musikriktning. Nu fastna jag inte för
listettorna som förr, nu är det mer
samma artiser och hela album.
Rätt instressant att se hur
det ändras. Har det
med åldern att
göra?


Kommentarer
Postat av: Sara

just det. fyndigt av dig:) haha. hört att det är billigt där med:P

2009-02-11 @ 17:07:19
URL: http://snaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0