Till mina närmaste.

Bättre sent än aldrig :P
Har ju först inte haft kamera,
sen inte internet och kan lite brist på energi.
Men nu kommer lite bilder på lägenheten.
Finns ju saker jag gillar mindre.
De sakerna är de som va kvar i lägenheten,
de som vi hyr av är ju ute och reser och kommer
tillbaka i maj. Så de har kvar lite saker.
Soffbordet och den blå soffan till exempel.
Trasmattorna i sovrummet som jag
inte får lägga under sängen (så de inte syns).
För Daniel tycker det är skönt med mattor.
Sen att de är fula det gör tydligen ingenting.
Nattduksborden är inte heller en hit.
Mest av allt vill jag egentligen bara flytta till Gbg nu.
Det här är ju liksom bara en mellanlandning,
så man vill ju inte lägga ner pengar på att det ska bli fint heller.
Får helt enkelt nöja sig med att ha det såhär fem månader till.
Göra det bästa av situationen så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0